Stratégia és személyre szabott ajánlat: a célzott siker kulcsa
Miután elkészült a részletes audit és helyzetelemzés, a következő lépésünk a stratégiaalkotás és az ajánlattétel.
A helyzetelemzés eredményei alapján megalkotjuk azt a személyre szabott marketingstratégiát, amely pontosan tükrözi a céljaidat, figyelembe veszi a szállodaipar sajátosságait, a vendégköröd jellemzőit, a szezonális működést és a helyi versenyhelyzetet.
A stratégiában világosan meghatározzuk az elérni kívánt mérföldköveket, a célcsoportokat, a fókuszált üzeneteket és a legoptimálisabb marketingcsatornákat. Külön kitérünk a vendégélmény erősítésére, a direkt foglalások növelésére és a márkaérték hosszú távú építésére.
Csomagajánlat: rugalmas együttműködés, amely valóban neked szól
A stratégia alapján összeállítjuk az együttműködésedre szabott csomagajánlatot, amely teljes átláthatósággal tartalmazza:
- a szükséges eszközöket (pl. social media menedzsment, PPC kampányok, e-mail marketing automatizáció)
- a kreatív tartalmak típusát és mennyiségét (pl. havi 8 poszt, 2 kampányvideó, 1 hírlevél-sorozat)
- az aktivitások ütemezését (pl. főszezon előtti aktivitásfokozás, holtszezonban loyalty kampányok)
- a havi szolgáltatási díjat és az elérhető opciókat
Nálunk nincsenek előre gyártott, merev csomagok: te választod ki, mely elemekre van szükséged a céljaid eléréséhez. Mi ehhez igazítjuk a megvalósítást és az erőforrásokat.
Ha szükséges, többféle együttműködési modellt is kínálunk: választhatsz projektalapú kampányt, szezonális aktivitást vagy folyamatos éves támogatást is.
Az ajánlat elfogadása után szerződést kötünk, amely rögzíti a részleteket, a célokat és a közös felelősségvállalást. Ezzel biztosítjuk, hogy a közös munka tiszta keretek között, eredményorientáltan induljon el.